درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من طاها تختایی مدیر وبلاگ هستم این وبلاگ از جدیدترین خبر های روز اطلاع میدهد یادتان نرود نظر.....
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 35435
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2



این سایت را حمایت می کنم




any thing

 

|این بار هدیه ما به شما|

|برای کسانی که می خواهند ماوراء کیفیت ببینند|


ژانر : اکشن .ماجراجویی. علمی تخیلی

تاریخ انتشار :  ۲۸ جون ۲۰۱۱

امتیاز:۶٫۶/۱۰

محصول: امریکا

مدت زمان فیلم: ۱۵۷  دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p | ماوراء کیفیت

فرمت: MKV

حجم : 10 GB

کاگردان : Michael Bay

بازیگران: Shia LaBeouf, Rosie Huntington-Whiteley and Tyrese Gibson

خلاصه داستان: خلاصه داستان:در ادامه ی دو قسمت قبلی این فیلم اوتوبات ها از فضاپیمای سایبرترون ها یاد میگیرن که چطور در تاریکی ماه پنهان بشن و زمان موعود برعلیه اونها قیام کنند و به مبارزه بپردازند تا به اسرار اونها پی ببرن...
 
 
7MOVIE.IN
 
  دانلود فیلم از سرور Mediafire  ( قبل از دانلود ابتدا لینک ها را چک کنید )



چهار شنبه 7 / 8 / 1398برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : fliex

 

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

driver sf pc cover دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

منبع توضیحات: فارس فروم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 SP1 (32/64 bit)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Ghz or Athlon II X4 620 2.6Ghz
Memory: 2GB for XP / Vista / 7
Graphics: 512 MB DirectX compliant, Shader 4.0 enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

تصاویری از محیط بازی:

driver san francisco 01 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 02 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 03 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 04 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 05 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 06 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

source دانلود بازی Driver San Francisco برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.حال به فولدر UPDATE مراجعه کرده و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر SKIDROW مراجعه نموده و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:UsersUSERNAMEAppDataLocalUbisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کنید. سپس به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Driver San Francisco برای PC دانلود نسخه فشرده BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link



دو شنبه 7 / 8 / 1398برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : fliex

 بازی زیبا Halloween: Trick or Treat که یک Hidden Object رمز آلود می باشد به سراغ گشایش رمزی نهفته در جشن هالووین می رود. بازی پازل گونه و فکری، که آمیخته با محیطی پنهانی و رمزآلود که گیمر را به چالش برمی انگیزد. محوریت بازی بر یافتن سرنخ و اشیای گمشده و در نهایت رمز اصلی داستان است. بازی با اینکه در دسته فکری می باشد ولی برای کسب پیروزی در مراحل باید سرعت العمل را به گیم پلی اضافه کنید تا از باخت سنگین بگریزید. حجم کم، صحنه های زیبا، لباس های مبدل، گرافیک بالا، موزیک زیبا درحین بازی، مراحل مختلف زیبا و جذب ، وجود اشیای مختلف، گیم پلی عالی، استفاده از ترفندها و حیله ها و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

halloween 2012 بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011

 

 

password بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011 لینک دانلود – 147.3 مگابایت | لینک کمکی



سه شنبه 1 / 8 / 1398برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : fliex

 

 

City Bus یک شبیه ساز اتوبوسرانی نیست. اگر دوست دارید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، با احتیاط برانید و به حقوق شهروندان احترام بگذارید، بهتر است که به دنبال یک بازی دیگر بگردید! اگر دوست دارید تا به وحشیگری در شهر بپردازید، قوانین را زیر پا بگذارید و همه چیز را در سر راهتان نابود کنید، شما توانسته اید بازی مناسب را پیدا کنید! در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. شما باید گاز را در ترافیک تا آخر فشار داده، از ماشین های پلیس فرار کرده و شهر را به آشوب بکشید. وقت آن رسیده که آن روی خشن خود را در این بازی به نمایش بگذارید!

 

City Bus عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus

 

 

password عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Busپسورد فایل: www.downloadha.com

download عبور از قوانین در بازی جذاب و سرگرم کننده City Bus لینک دانلود – 226.2 مگابایت | لینک کمکی

 



سه شنبه 1 / 8 / 1398برچسب:, :: 14:21 ::  نويسنده : fliex

 

 

در کنار ساحل با ماشین های شاسی بلند و کوچیک به رقابت با حریفان خود می پردازید. محوریت بازی بر این اساس است که شما به همراه چند تن از دوستان و رقبای خود در کنار ساحل مدیترانه با ماشین های کوچک و سرعتی خود به رقابتی هیجان انگیز می پردازید. بازی مهیج و جدید Smash Cars توسط کمپانی نام آشنای Creat Studios حمایت یافته و توسط شرکت بزرگ Metro3D منتشر شده است. مسابقات در ساحل و مسیرهای صعب العبور اتفاق خواهد افتاد و یک Car Combat حرفه ای را تجربه خواهید کرد. گرافیک پویا و مدیریت حرفه ای دوربین ها در بازی باعث می شود تا از اجرای بازی احساس خستگی نکنید. وجود انواع مختلف از ماشین ها، امکان تقلب و استفاده از راه های میانبر، چالش های مدام در بازی، گیم گلی عالی، سرعت عمل، مسیرهای زیبا و حجم کم از ویژگی های این بازی محسوب می شود. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار از وب سایت دانلودها دریافت نمائید.

 

[  نسخه سالم و کرک شده Theta  ]

 

Car 2011 لذت رانندگی در مسابقات ماشین سواری با  Smash Cars 2011

 

 

 

source لذت رانندگی در مسابقات ماشین سواری با  Smash Cars 2011 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید.

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

password لذت رانندگی در مسابقات ماشین سواری با  Smash Cars 2011پسورد فایل: www.downloadha.com

download لذت رانندگی در مسابقات ماشین سواری با  Smash Cars 2011 لینک دانلود – 141 مگابایت | لینک کمکی

 



 لطفا متن را تا پایان بخوانید

امروز میخواهم نحوه ی جانشین کردن ماشین با برنامه GGm را آموزش بدهم. که به سه

صورت برای شما گذاشتم که یکی (فیلم آموزشی)  و (متن آموزشی)

دانلود فیلم آموزشی

* متن آموزش*

نکته:خواهشن متن را سرسرکی نخونید!!

برای جانشین کردن ماشین درGTA5 باید برنامه

GGMM را از اینجا دانلود کنید یا اگر نتوانستید دانلود کنید از اینجا دانلود کنید بعد از

دانلود هر ۳ فایل را در پوشه خود بازی کپی کنید

بعدباید ماشین/موتور/هواپیما/هلی کوپتر/قایق و یا قطار مورد نظرتان را از این وبلاگ دانلود کنید .
.
وقتی برای مثال ماشینی دانلود کردید مثلا فایلی مثل copcarla.txd و copcarla.dff می بینید.


وارد برنامه GGMM شوید بالا سمت راست گذینه INSTALLER رامی بینید.

روی آن گذینه کلیک کنید. بعد روی گذینه دومی یعنی Manual mod installer کلیک کنید.

در گوشه سمت چپ پایین

در جایی که نوشته شده DFF Model فایل DFF را قرار دهید.

و در جایی که نوشته شده TXD Textures فایل TXD را قرار دهید.

بعد هم پایین سمت راست روی گذینه Install کلیک کنید.

اینم اموزش نصب ماشین فکر کنم خوب حال کردین.

منبع www.gtatak.com



چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : fliex

 بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید.

 

 avatar game دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game

 

dvd دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

مشخصات بازی:
سازنده : کمپانی Ubisoft
ناشر : کمپانی: Ubisoft
تاریخ انتشار :  December, 1, 2009
رده بندی ژانر : اکشن سوم شخص
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Teen -مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی ۱۳ سال و بالاتر.

 

ویژگی های بازی بازی Avatar: The Game :
- خود را در دنیای واقعی فیلم مطرح جیمز کامرون ببینید.
- به قلب دنیای پاندورا بروید و دنیای جیمز کامرون را در فیلم آواتار از دید خود ببینید.
- در نبردی سنگین میان دو دنیای مختلف در گیر شوید.
- وجود بیش از ۶۰ سلاح متنوع برای مبارزه.
- استفاده از حیوانات عجیب برای راندن و طی مسافت ها .
- ساخت شخصیت خود  و کسب مهارت های جدید از طریق آن.
و  …….

 

حداقل سیستم مرود نیاز :
CPU:3.2 Ghz Intel Pentium 4, 2.66 Ghz Intel Pentium D, AMD Athlon 64 3500+ or better 
RAM:1 GB (2 GB minimum for Windows Vista and Windows 7) 
VGA:256 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher, See supported List* 
DX:DirectX 9.0 (included), DirectX 10 
OS:Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (only) 
HDD:4 GB


Recommended System Requirements: 
CPU:Intel Core 2 Duo Family, AMD Athlon 64 X2 5200+, AMD Phenom or better 
RAM:2 GB 
VGA:512 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher, See supported List* 
DX:DirectX 9.0 (included), DirectX 10 
OS:Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (only)

 

source دانلود بازي بسيار زيبا و اكشن James Camerons Avatar: The Game توضیحات: ابتدا حتما مطمئن باشد که از اینترنت قطع هستید زیرا بازی ۲بار میخواهد به اینترنت وصل شود یک بار موقع نصب برای آپدیت و یک بار هم برای رجیستر کردن بازی . پس از نصب بازی و اتمام آن ، فایل موجود در پوشه کرک را که آپدیت بازی به نسخه ۱٫۰۱ هست را اجرا نمایید. سپس وارد قسمت فعال سازی بازی می شوید. در پنجره مربوطه گزینه Manual را انتخاب نمایید. حال گزینه Next را بزنید تا به پنجره ای برسید که به شما یک Hardware ID می دهد. حال فایل Keygen موجود در پوشه ‍Crack را اجرا نمایید و Hardware ID خود را وارد کنید تا به شما یک کد فعال سازی بدهد. کد فعال سازی را در پنجره ای که به شما Hardware ID داده است در قسمت Activation Key وارد نمایید. حال مراحل کرک کردن پایان یافته . بازی چک شده و تمامی فایل ها و بازی سالم هستند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود پارت ۱:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۲:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۳:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۴:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۵:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۶:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۷:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۸:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۹:        Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۰:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۱:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۲:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۳:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۴:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۵:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۶:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۷:      Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت۱۸:       Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۱۹ :     Mediafire     Rapidshare

دانلود پارت ۲۰ :     Mediafire     Rapidshare

 



چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : fliex

 بازی جذاب و کم حجم معروف جهانی Platypus II نسخه دو! همه شما این بازی بسیار هیجانی و زیبای گرافیکی را میشناسید.شما سوار بر هواپیمای جنگی خودتان به دفاع از کشورتان در برابر هجوم بیگانگان میپردازید.این بازی یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سبک جهان شناخته شده به طوری که حتی نسخه های موبایل این بازی نیز فراگیر شد. هم اینک نسخه جدید این بازی در اختیار شماست و شما حتی میتوانید این نسخه از بازی را دونفره انجام دهید!

 

patypus بازی مهیج و سرگرم کننده Platypus II

 

password بازی مهیج و سرگرم کننده Platypus IIپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی مهیج و سرگرم کننده Platypus IIلینک دانلود – 26.8 مگابایت | لینک کمکی



چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : fliex

 بازی مهیج و بسیار زیبای Dynasty Warriors 6 را که هفته پیش نسخه کامل شده و کرک کامل آن در اینترنت منتشر شد را هم اکنون می توانید در میان سایت های ایرانی برای اولین بار از سایت دانلودها دریافت نمایید . این بازی مربوط به لشکرکشی های زمان قدیم می باشد که چندین فرمانده نقاط مختلف جنگ را بر عهده می گیرند و قبل از شروع حمله باید برنامه ریزی ، سلاح ها و تمامی کار های یک فرمانده بر عهده شما هست ، این بازی کاندیدای بهترین بازی استراتژیک-جنگی برای سال ۲۰۰۹ شده است . اگر شما هم از این بازی راضی بودید می توانید به آن رای دهید.

 

dyn2 بازي مهيج و بسيار زيباي Dynasty Warriors 6

 

 

source بازي مهيج و بسيار زيباي Dynasty Warriors 6 توضیحات: پس از دانلود ، نیازی به هیچ کاری ندارید حتی کرک ! پس از نصب یک صفحه Dos باز شده و تمامی کارهای کرک و نصب را انجام می دهد

password بازي مهيج و بسيار زيباي Dynasty Warriors 6پسورد فایل: www.downloadha.com

 

دانلود پارت اول:              Mediafire     RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت دوم:              Mediafire     RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت سوم:            Mediafire      RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت چهارم:          Mediafire      RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت پنجم:            Mediafire      RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ششم:          Mediafire     RGhost    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت هفتم:           Mediafire      RGhost    Rapidshare    Direct Link

 



چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : fliex

 Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.

 

Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

 

ویژگی های بازی Portable Astrogeddon :
گرافیک سه بعدی کاملا render شده
۳۶۰ درجه برای حرکت آزادانه
انفجارهای مهیب
برد وسیعی از ارتقا قدرت آتش و نیروهای شما
ارائه بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن
ارائه ۱۰۰ مرحله سنگین بازی
سازگاری با ویندوزهای ۹۸/ME/2000/XP

 

password بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصبپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصبلینک دانلود – 11.8 مگابایت | لینک کمکی

 



چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : fliex

 JFK Reloaded از بازیهای زیبا و اکشنی میباشد که بر پایه ترور جان اف کندی رئیس جمهور اسبق ایالات متحده امریکا طراحی گردیده است …

در تاریخ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در شهر دالاس از ایالت تگزاس جان اف کندی سی و پنجمین رئیس جمهور امریکا توسط فردی به نام لی هاروی اسوالد ترور گردید . در این بازی شما در نقش ضارب جان اف کندی فرصت اندکی را برای شلیک به سوی اتومبیل رئیس جمهور در اختیار خواهید داشت و پس از آن هدف از تیررس شما خارج خواهد گردید .
پس از شلیک ، فیلم انیمیشن کوتاهی از حرکت رئیس جمهور نمایش داده میشود و سر انجام آنالیز کامپیوتری گلوله های شلیک شده توسط شما نمایش داده میشود و همزمان گزارشی که توسط هلیکوپتر پلیس ضبط گردیده قرائت میگردد. گرافیک این بازی نسبت به حجم آن بسیار زیبا و صداهای زمینه نیز نزدیک به طبیعی میباشد تنظیم زاویه تیر اندازی توسط موس و شلیک نیز با کلیک چپ موس صورت میگیرد .
این بازی بدون نیاز به نصب و Portable میباشد و توسط آنتی ویروسهای Norton و NOD32 کنترل گردیده است.

 

 

 jfk بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloaded

password بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloadedپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و اکشن Portable JFK Reloadedلینک دانلود – 24.7 مگابایت | لینک کمکی

 

 


چهار شنبه 25 / 7 / 1398برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : fliex

 http://www.downloadha.com/

منبع 

مجموعه ای که رو به روی شماست ، مجموعه ای شامل ۱۵ تصاویر زیبا از منظره های ساحل است.فرمت این تصاویر JPG  میباشد و کیفیت بالای دارند.این تصاویر در سایز های ۱۷۱۹*۱۲۸۰ و ۷۶۸*۱۲۸۰ پیکسل تهیه شده است.شما کاربران عزیز دانلودها میتوانید با دانلود این مجموعه و استفاده از آن ها به عنوان پست زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.

 

beach ms32 مجموعه 15 والپیپر فوق العاده بی نظیر از سواحل

 

 

 

password مجموعه 15 والپیپر فوق العاده بی نظیر از سواحلپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 15 والپیپر فوق العاده بی نظیر از سواحل لینک دانلود – 44 مگابایت | لینک کمکی

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب