درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من طاها تختایی مدیر وبلاگ هستم این وبلاگ از جدیدترین خبر های روز اطلاع میدهد یادتان نرود نظر.....
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 35435
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2



این سایت را حمایت می کنم




any thing
پنج شنبه 17 / 6 / 1390برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : fliex

 وین بتا

“کارول بارتز” مدیر عامل یاهو کمتر از سه سال پس از بر عهده گرفتن این مسئولیت قصد دارد این پست را ترک کند و با این کار همه ناظران و همکارانش را در یاهو شوکه کرده است.

این شرکت می گوید که بارتز از مدیریت یاهو استعفا داده و قرار است مدیر امور مالی این شرکت “تیم مورس” فعلاً به طور موقت به جای وی ایفای مسئولیت کند.

یاهو می گوید قصد دارد برای یافتن جایگزینی برای کارول بارتز از هم اکنون فعالیت هایش را آغاز کند.

مسئولان یاهو برای جلوگیری از آسیب دیدن وجهه این شرکت اینترنتی در بیانیه ای ادعا کردند یاهو فرصت های زیادی برای جذب سرمایه دارد و دارایی ها و خلاقیت های موجود در این شرکت کسب فرصت های برتر تجاری را برای این شرکت امکان پذیری می کند. آنها اظهار امیدواری کرده اند یاهو بتواند مسیر رشد خود را ادامه دهد.

به گزارش فارس به نقل از وی تری، کارول بارتز در سال ۲۰۰۹ جایگزین “جری یانگ” یکی از بنیانگذاران این شرکت شده بود. وی در این سه سال تلاش کرده بود مدل تجاری تازه ای برای یاهو طراحی کند، اما ظاهراً در این زمینه به موفقیت نرسیده است.

مهم ترین اقدام وی عقد قرارداد همکاری با مایکروسافت بود که کارشناسان می گویند بیشتر به نفع مایکروسافت تمام شده است تا یاهو.

 
 



 منبع وین بتا

منبع وین بتا

طی ماه های گذشته تصاویر م مطالب مختلفی پیرامون نسل آتی سیستم عامل های مایکروسافت موسوم به ویندوز ۸ منتشر شده است و اکنون زمان آن رسیده است که عملاً شاهد استفاده از این سیستم عامل بر روی تبلت ها باشیم.

پیش بینی شده است هفته آینده، کمپانی مایکروسافت اولین تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز ۸ را طی کنفرانسی خبری به معرض نمایش بگذارد.

هرچند تاکنون اطلاعاتی پیرامون آنکه تبلت مذکور ساخت کدام شرکت است، منتشر نشده است.

با توجه به اطلاعاتی که تا این لحظه پیرامون ویندوز ۸ منتشر شده است، محیط کاربری این سیستم عامل بسیار مناسب و کاربردی جهت استفاده در تبلت ها می باشد.

به گزارش وین بتا، قطعاً با ارائه ویندوز ۸، شاهد رقابت آن با سیستم عامل iOS اپل و همچنین اندروید گوگل به منظور تسلط هرچه بیشتر بر بازار خواهیم بود.

 
 



پنج شنبه 17 / 6 / 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : fliex

 ، یکی از مهم‌ترین مراکز تست و ارزیابی برنامه‌های ضدویروس، با انتشار نتایج بررسی‌های جدید حود، بهترین نرم افزارهای امنیتی جهان در زمینه قدرت شناسایی ویروس‌های رایانه‌ای و نیز سرعت عملکرد را معرفی کرد.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده در پایگاه اینترنتی این مرکز و در جدیدترین ارزیابی‌های مقایسه‌ای که در ماه گذشته میلادی بین ۱۷ نرم افزار ضدویروس و امنیت اینترنت انجام شد، قدرت و قابلیت ویروس یابی مهم‌ترین برنامه‌های امنیتی جهان مورد بررسی قرار گرفت که شرکت‌های F-Secure، Panda Security و Trend Micro هرکدام با شناسایی ۹۹.۳ درصد از کل ویروس‌های رایانه‌ای، موفق شدند تا عنوان قدرتمندترین نرم افزارهای ضدویروس را به خود اختصاص دهند.

شزکت‌های BitDefender و G-Data نیز با کشف اندکی بیش از ۹۸.۵ درصد از نرم افزارهای مخرب، عنوان‌های بعدی برترین ضد ویروس‌ها را به خود اختصاص دادند.
به گزارش ایتنا، هم چنین، نتایج این بررسی نشان می‌دهد که از میان ۱۷ نرم افزار مورد ارزیابی تنها ۸ مورد موفق به کسب بالاترین گواهی کیفی (Advanced) شده و بقیه نرم افزارها به دلایل مختلف، از جمله اشتباه در شناسایی ویروس‌ها از دستیابی به این گواهی باز مانده‌اند.

علاوه بر این در ارزیابی دیگر AV-Comparatives که در زمینه سرعت عملکرد نرم افزارهای ضدویروس و میزان بار منفی آن‌ها بر روی سیستم‌های منطبق با دنیای واقعی انجام گرفت، ۷ نرم افزار امنیتی که برخی از آن‌ها دارای بزرگ‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای امنیتی دنیا هستند موفق به کسب گواهی برتر کیفیت نشده‌اند. این در حالیست که ۱۰ نرم افزار امنیتی دیگر، دارای شرایط لازم برای دریافت گواهی کیفیت برتر در زمینه سرعت عملکرد و عدم ایجاد بار منفی در رایانه‌ها بوده‌اند.

بر اساس گزارش AV-Comparatives، در نهایت از میان ۱۷ شرکت امنیتی مورد بررسی، تنها پنج شرکت شامل Panda Security، F-Secure، ESET، Kaspersky و Avast موفق شده‌اند که هم در حوزه شناسایی ویروس‌ها و هم در زمینه سرعت عملکرد امتیاز Advanced را بدست بیاوردند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمودارهای مقایسه‌ای به پایگاه اینترنتی www.av-comparatives.org مراجعه فرمایند.



جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, :: 16:39 ::  نويسنده : fliex

 ePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیانePatogh.CoM | پاتوق ایرانیان



شنبه 15 / 6 / 1390برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : fliex

 سلام این وبلاگ قدیمی منه که خیلی جالبه به همه ی مطلب ها سر بزنید

mokhtalafpc.blogfa.com



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب