آموزش نصب ماشین موتور اسلحه و.... برای جی تی آی سان آندرس
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من طاها تختایی مدیر وبلاگ هستم این وبلاگ از جدیدترین خبر های روز اطلاع میدهد یادتان نرود نظر.....
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 2



این سایت را حمایت می کنم




any thing

 لطفا متن را تا پایان بخوانید

امروز میخواهم نحوه ی جانشین کردن ماشین با برنامه GGm را آموزش بدهم. که به سه

صورت برای شما گذاشتم که یکی (فیلم آموزشی)  و (متن آموزشی)

دانلود فیلم آموزشی

* متن آموزش*

نکته:خواهشن متن را سرسرکی نخونید!!

برای جانشین کردن ماشین درGTA5 باید برنامه

GGMM را از اینجا دانلود کنید یا اگر نتوانستید دانلود کنید از اینجا دانلود کنید بعد از

دانلود هر ۳ فایل را در پوشه خود بازی کپی کنید

بعدباید ماشین/موتور/هواپیما/هلی کوپتر/قایق و یا قطار مورد نظرتان را از این وبلاگ دانلود کنید .
.
وقتی برای مثال ماشینی دانلود کردید مثلا فایلی مثل copcarla.txd و copcarla.dff می بینید.


وارد برنامه GGMM شوید بالا سمت راست گذینه INSTALLER رامی بینید.

روی آن گذینه کلیک کنید. بعد روی گذینه دومی یعنی Manual mod installer کلیک کنید.

در گوشه سمت چپ پایین

در جایی که نوشته شده DFF Model فایل DFF را قرار دهید.

و در جایی که نوشته شده TXD Textures فایل TXD را قرار دهید.

بعد هم پایین سمت راست روی گذینه Install کلیک کنید.

اینم اموزش نصب ماشین فکر کنم خوب حال کردین.

منبع www.gtatak.com





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب